بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

یه اتفاق تازه

1390/3/21 23:42
نویسنده : مامان باران
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام

امروز امدم فقط یه خبر بدم و برم اخه واسه ما خیلی مهمه باید حتما" زود تو وبلاگ دخترم ثبت بشه

بله.....!!! ما امروز گوش های دخملی رو سوراخ کردیم و پرنسسمون الان یه جفت گوشواره با نگین سفید

داره که خانم دکتر شالبافان گوشش کرده . باران خانم اصلا" اذیتمون نکرد و زیاد گریه وزاری هم راه ننداخت

که مامان کلافه شه و غصه بخوره قربون دختر با ملاحظه ام برم.... خوب این خبر من بود اما فعلا" چیز دیگه

نمیتونم بنویسم چون باید برم اما به زودی با عکس برمیگردم....قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ن
21 خرداد 90 23:53
مبارکه عزیزم
مامان سید ابوالفضل
22 خرداد 90 0:54
مبااااااااااااااااااااارکه عزیززززززززززززززززززززززززززم
faeqeh
22 خرداد 90 2:14
واااااااااااااااااااااااای گوشواره؟ حتما به خودش تو اینه نشون بده دخترا کلی ذوق میکنن
مامان باران
22 خرداد 90 21:22
مبارک باشه اگه خوب سوراخ می کنه منم باران رو ببرم پیشش.دکتر صفا شالبافان رو می گید دیگه!
faeqeh
23 خرداد 90 16:09
سلام ممنون که بهمون سر زدین اینجا چه بورانیه ؟جمع بارانا جمعه
مهدی
25 خرداد 90 13:26
قربونه گوشهای دخترم برم
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:33
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان علیرضا
27 خرداد 90 15:38
چقدر نی نیت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و سریع و ارزون اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس
مامان علیرضا
27 خرداد 90 23:26
سلام مامانی باران جون منم از آشنایی باهات خوشحالم عزیزم. من عکسای فرشته کوچولو هارو دونه ای هزار یا کمتر درست میکنم و مامانای خوب نی نی وبلاگ مبلغو به حسابم واریز می کنم خیلی خوشحال میشم اگه عکسای باران جونو برام بفرستی آخه هزار ماشاالله خیلی ناز و خوشگله
مامان علیرضا
28 خرداد 90 13:37
مامی باران جون چقدر اسم دخترت قشنگه مثل خودش.ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی و خوشحالم که از عکسا خوشت اومد.عزیزم من هر عکسو از 1000 تومن به پایین درست می کنم بستگی داره چقدر کار ببره و حداکثر 1000 تومن و هر فصل تقویم هم 2000تومن خیلی دوست دارم عکسای بارانم درست کنم چون خیلی نازه منتظر دیدن عکساش هستم.