بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

حال و هوای تابستونی باران

1390/4/2 12:44
نویسنده : مامان باران
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

سلامزیبا

پرنسس گوگولی مامان ببخش که وبلاگتو زود زود اپ نمیکنم اخه این روزا تو

خیلی شیطون شدیز و احتیاج به مراقبت و مواظبت خیلی

زیادتری داری اخه الان تقریبا" 20 روزی هست که دیگه راه میری و حسابی به

همه جا سرک میکشی و خرابکاری میکنی منم همش باید دنبالت باشم

بعضی وقتا خیلی خسته میشم و شیطون گولم میزنه و یه کم عصبانیم میکنه

قربونت برم یه وقت غصه نخوری اگه یه کوچولو بهت اخم کردم من عاشقتم گل

مامان واست میمیرم...دختر نازنین مامان و بابا کلی رقص بلده کلی حرفای

خوشگل بلده مثلا" اگه بخوای واست اهنگ بزارم برقصی کنترل tv رو میاری

میدی دستم ومیگی بره باخ ... اینم از اهنگ منصور یاد گرفتی که خیلی

دوستش داری اهنگ پونه اندی رو خیلی دوست داری و میگی بونه... قربون

شیرین زبونیات برم...ارتباطت با بچه ها خیلی خوبه مخصوصا" با یونس و پرستو   زیبا

که بچه های خاله مینای گلتن وقتی تو خیابون نی نی میبینی کلی ذوق

میکنی و همش میگی نازی نازی... فدای دخمر مهربونم بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
2 تیر 90 14:49
سلام حال شما خوبه
بهارک
8 تیر 90 12:38
سلام دوسته گلم..عکسایه گل دختری دارم کار میکنم ولی کیفیت ندارن اگه عکسایی که کاملا همه بدنش مشخص باشه خیلی قشنگتر میشه براش طرح بزنم..ایمیلتون هم چک کنید خانومی..