بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

خاطره

1390/2/7 18:01
نویسنده : مامان باران
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

سلامفرشته

امروز امدم که تا باران خوابیده و میشه پای کامپیوتر نشست یه کوچولو از دخترکم بنویسم

باران کوچولو قبلا" یه وبلاگ دیگه داشت یعنی از قبل از تولدش اما بدلیل بعضی مشکلات من این

وبلاگ ساختم و حالا می خوام یه کم به عقب برگردم و از تولدش بگم باران ما در روز 9 خرداد 89 در

بیمارستان جدید اریای اهواز با عمل سزارین به دنیا امد که البته چون من یعنی مامانش بیهوشی

جنرال نداشتم تونستم لحظه تولد عروسکمو ببینم و اولین صدای گریه نازشو بشنوم و در اولین لحظه ورود عزیزش

به دنیا لمسش کنم هر چی از اون لحظه عزیز بگم بازم کمه قشنگترین احساسی که تا حالا تجربه کردم

دخترکم 3380 وزن و 50 cm قد داشت و در لحظه تولدش وقتی که توی یه پارچه سبز پیچونده بودنشو دادن که بغلش

کنم با چشمای طوسی و درشتش طوری نگاهم کرد که هرگز اون نگاهو فراموش نمیکنم

این یه خلاصه از روز عزیز تولدت بود از نگاه مادرت تو پست بعدی جریانات بابا مهدی رو مینویسم تا بدونی چقدر

برای ما عزیز و خواستنی هستی فرشته کوچولوی مامان و بابا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
8 اردیبهشت 90 12:27
سلام گلم لینکت کردم فقط ممنون میشم اگه با همون عنوان: شکلک های فانتزی و ناز برای آتین و دوستان مارو بلینکی عزیزم
سو دابه
9 اردیبهشت 90 2:17
سلام باران .
صورتت هم به لطافت نامت هست خدا به مامانت ببخشدت


مریم مامانی ستایش
10 اردیبهشت 90 15:32
سلام خانومی چه باران کوچولوی ناز و بانمکی دارید. انشاالله خدا حفظش کنه. ستایش منم خرداد 89 به دنیا اومده. لینکتون کردم به ما هم سر بزنید
مامان جون
10 اردیبهشت 90 18:17
سلام به باران خوشکل خدا حفظت کنه عسلم وهمیشه سالم وسلامت باشی
مامان ابوالفضل
12 اردیبهشت 90 16:32
سلام کوچولوی خوشگلی داریدخدا براتون نگهش داره.به ما هم سر بزنید خوشحال می شم لینکتون می کنم شها هم لینکمون کنید.