بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

دلتنگی بارانی

1390/5/19 12:34
نویسنده : مامان باران
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلاملبخند

دختر گلم ببخش خجالتکه زود زود بلاگتو اپ نمیکنم اخه این روزا سرم شلوغه حسابی مامان جون هم که رفته

مسافرت و من واقعا" به هیچ کاری نمیرسم وقتی مامان جان امد میام یه پست حسابی واست میزارم

تو هم حسابی دلتنگه مامان جون و خاله شدی و تمام روز میگی مامان نا یعنی مامان جان به زبان باران

قربون دل تنگ مهربونت برم من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیسا
24 مرداد 90 3:48
سلام به دوست عزیزم ازراه دور من وآنیسا میبوسیمتون
مریم مامانی ستایش
27 مرداد 90 8:16
واقعا وقتی مامان جونا نیستن ما یه پای زندگیمون لنگه. انشاالله خدا برات حفظش کنه. باران کوچولو رو می بوسم
عمو روحانی
8 شهریور 90 13:38
سلام .عید مبارک .طاعات قبول /
قله نشین
15 مهر 90 19:31
سلام عزیزم فک میکنم الان دوماه از ماه رمضون گذشته و خبر خوندن قرانت رو نگفتی ؟ میشه لطف کنی و بیای و خبر بدی ؟ نه تنها من منتظر خبر خوندنت هستم بقیه همسفرا هم منتظرن پس کمی عجله کن