بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

بی اشتهایی بارانی

1390/8/14 23:46
نویسنده : مامان باران
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا باران خانم کارش شده در اوردن اشک مامانی ناراحت دخمرکم کلا از غذا خوردن دست کشیده

هر کاری میکنم که دوباره خوب غذا بخوره جواب نمیده مامان های مهربون توروخدا هر کس هر فکر و

یا راهکاری اگه داره به من بگه من واقعا از همه ممنونم و مامان حرف گوش کنی هستم و بسیار

نگران باران هستم احساس میکنم هر روز داره ضعیف تر میشه؟؟!!!! ای خداااااا کمکم کن.....

خدا جون مواظب عروسکم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاشق باران
20 آبان 90 14:47
نگران نباشید مامان فاطمه همه ی بچه های 1 تا 2 ساله دوره های بی اشتهایی دارند باران هم هر چند وقت یه بار بی اشتها میشه و هیچی جز شیر نمی خوره منم مجبورش نمی کنم چون فایده ای نداره بعد از چند روز دوباره خوب میشه و غذا می خوره