بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

شاهکار باران زندگیمون

1390/10/18 12:35
نویسنده : مامان باران
988 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام

معذرت میخوام دختر گلم که با فاصله های زیاد میام و واست وبلاگتو اپ میکنم

اما باور کن خیلی سرم شلوغه و تو هم که خیلی شیطون شدی Free Animationsو نمیشه در

حضور تو اینترنت بازی کرد دیروز میخواستم واست مطلب جدید بذارم که امدی و

شروع کردی به بازی با دکمه های کیبورد و یا به عبارتی تایپ میکردی و خلاصه یه

نامه پر از مهر و محبت و صفاشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< واسه مامانت تایپ کردی و منم save کردم واست

و تصمیم گرفتم توی وبلاگت بذارم تا وقتی بزرگ شدی واسم با صدای گرم

خودت بخونیش.....Mimimo mouse smiley 057

اینم نامه باران به مامان و بابایی خودش:قلب

ف5قضندتاذ ررلرررررربغاا4اا4ااا4اسشمگاااغغ6ف

گگ

خم..وتت-ج

تتددنعددداد اماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ازاده مامانه هانا
23 دی 90 0:08
سلام فاطمه جونه نااااااااااااااااز هم خودت خوشلی هم باران عسل ببوس گل دختریو از طرف من. مرسی که به ما سر زدی من لینکت کردم با اجازه
maman anahel
26 دی 90 13:41
vaaaaaaaaaay khoda. nemidooni cheghad keyyyyf kardam. hamintor labam baz moonde az khande.
maman anahel
26 دی 90 13:41