بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

کسالت باران من

1390/2/17 23:26
نویسنده : مامان باران
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز می خواستم بیام و تو وبلاگ خانم خانما کلی تک و تعریف کنم اما یه اتفاقی افتاده

حسابی حالم گرفته شده!! از صبح دخمرکم حالش زیاد جالب نیست ببخشید یه کوچولو

اوضاع شکمش خرابه و خلاصه من کلی استرس دارم فردا می خوام ببرمش ازمایش خون

واسه چک کردن اینکه خدای نکرده کم خونی نداشته باشه گفتن باید قبل از یک سالگی

این مساله یه بار چک بشه اما الان که حالش خوب نیست فکر نکنم دلم بیاد فردا ببرمش

واسه دخملم دعا کنید که زود خوب شه و این جریانش طول نکشه .niniweblog.com

مرسی دوست جونای

دخترم....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامانی ستایش
19 اردیبهشت 90 10:43
خانومی نگران نباش . انشاالله که خیلی زود مشکل باران کوچولو برطرف میشه. شاید به یه غذا واکنش نشون داده. مواظب نی نی گلمون باش