بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

باران و بابایی

1390/3/5 12:48
نویسنده : مامان باران
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

باران خانمی ما تازگیها کلی رقص قشنگ یاد گرفته  امروز هم یه جشن عروسی دعوت داره که همه منتظرن رقص قشنگشو

ببینن دخترم عاشق موسیقی و رقصه.باران خانم جدیدا بازیهای جالبی یاد گرفته که فقط با باباش انجام میده و کلی با هم میخندن

صبح زود که از خواب پا میشه با صدای بلند میگه: بابا....بابا....بابا... و بابا ش کلی ذوق میکنه که اول اونو صدا زده

خیلی بلاست این شیطونک ما!

دوشنبه تولد پرنسسمونه و من و بابایی داریم کلی برنامه ریزی میکنیم براش اخه اولین تولد عروسکمونه...

میخواستم تا قبل از روز تولدش گوشش رو سوراخ کنم اما میترسم درد بکشه اخه نی نی من همین روزا باید واکسن یک سالگی هم

بزنه نمیدونم چکار کنم؟؟!!!

 

خلاصه خانمی تو همه دغدغه من و بابایی هستی... همه اونچه که ما بهش فکر میکنیم و برنامه ریزی میکنیم واسش و خوابهای

رنگی میبینیم براش و ...

یه جورایی ما برای تو زنده ایم  گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الی
6 خرداد 90 15:34
پیشاپیش تولدت مبارک باران خانومی به ماهم سر بزن خوشحال میشیم
سارا
9 خرداد 90 3:29
تولد 1 سالگیت مبارک باران کوچولو دوست داشتنی ایشالا زیر سایه پدر و مادر سلامت و شاد باشی
مامان نيكا
9 خرداد 90 11:28
تولدت مبارك يه باران ديگه هم اينجاست كه هنوز تولدش نشدهhttp://baroon.niniweblog.com/
علي سان
9 خرداد 90 13:14
سلام تولدت ناز گلتون مبارك ما هم تولدش رو تبريك ميگيم
مهدی
1 تیر 90 12:00