بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

بارش باران

1390/3/10 0:24
نویسنده : مامان باران
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز سالروز بزرگترین تحول زندگی منه و سالگرد قشنگترین اتفاق خانواده 3 نفره ماست. در چنین روزی در

سال 89 لبخند خدا در زمین نقش بست وباران رحمتش بر عشق من و همسرم باریدن گرفت فرشته زیبا و 

کوچکی از فرشتگان بارگاهش را هدیه داد و این فرشته زیبا بهانه زندگی و زنده ماندنمان شد.

niniweblog.com

ساعت 9 صبح روز یکشنبه 9 خرداد 1389 برای اولین بار تونستم لمست کنم و پوست لطیف گونه های

گلگونت رو نوازش کنم دخترکم. با یک جفت چشم براق و طوسی بهم خیره شده بودی و شیر میخوردی

چه لحظه های شیرین و عجیبی بودند و چه احساس غریبیه مادر شدن ....

امیدوارم این حس زیبا رو خدا به تو عزیزترینم هم هدیه کنه ... فرشته کوچولوی من مواظب خودت باش

و ببال و بزرگ شو وپرواز کن و اوج  بگیر ...و من دستم رو سایبون چشمم میکنم و اوج گرفتنت رو به 

تماشا میشینم و غرق در لذت میشم...ممنون که اومدی ممنون که این حس زیبا و این لذت ابدی رو به 

من دادی ممنون دخترکم ممنون بارانم...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامانی ستایش
10 خرداد 90 10:22
تولدت مبارک خاله جون. انشالله 120 سال زنده باشی و مایه افتخار مامان و بابا.