بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

ارایشگاه بارانی

1390/4/30 18:25
نویسنده : مامان باران
970 بازدید
اشتراک گذاری

سلامزیبا

دیروز باران خانم دختر گل مامانش برای اولین بار پاشو تو ارایشگاه گذاشت و برای اولین بار روی صندلی

hair cut نشست . راستش چون ما روز جمعه داریم به جشن عقد شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے دختر خاله من میریم تصمیم گرفتم

که موهای بارانی رو که خیلی نامرتب شده بود رو کوتاه کنم که هم واسه جشن خوشکلتر بشه وهم

موهاش مرتب بشه که واسه بلند گذاشتن اماده و منظم باشه خلاصه به اتفاق خاله مینا و مامان جون

شهناز بردیمت ارایشگاه و با کلی ترفند نشوندیمت و کار خانم ارایشگر شروع شد اولش اروم بودی و

کنجکاو منم همش وسایل روی میز رو میاوردم و نشونت میدادم و تو با تعجب براندازشون میکردی

بعد کم کم حوصلت سر رفت و شروع کردی غر غر کردن که من اب پاش اوردم و اب بازی کردم بات که

خیلی دوست داری اما اونم خیلی زود عادی شد و تو هم که دیگه خیلی خسته شده بودی شروع کردی

به گریهزیبا اما خوشبختانه دیگه اخر کار بود و سریع کار خانم ارایشگر تمام شد و یه باران خانم ناز و مو کوتاه

به ما تحویل داد که خیلی ناز شده بود...قربون موهای دخترم برم من. حتی بابا هم که همش میگفت

موهاتو کوتاه نکنم وقتی دیدت دلش غش رفت دخمل نانازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامانی ستایش
31 تیر 90 4:14
مبارکهههههههههه باران نازم. انشالله واسه عروسیت بری آرایشگاه خوشکل بودی حتما خوشکلتر هم شدی. فاطمه جون پس کو عکس این عروسک
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 3:53
کوتاهیدن موهات مباررررک عزیزم
بهارک
8 مرداد 90 0:55
سلام خانومی مگه عکسای گل دخترتو نمیخای؟من خیلی وقته انادش کردم ولی شما اصلا سراغی نگرفتید..