بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اولین باران بهاری زندگی ما

کلمات قصار

1390/4/24 23:26
نویسنده : مامان باران
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز امدم اپ کنم تا فقط چند تا از کلمات جدیدی رو که میگی ثبت کنم قربون شیرین زبونیهای

باران خانمم برم من . دخمل گلم از اونجایی که خیلی هندوانه دوست داری تازگی ها به محض

اینکه هندوانه میبینی شروع میکنی با صدای بلند میگی دندو ...دندو ..(به کسر دال اول)

به بستنی میگی بتنی البته ب رو خیلی میکشی و با لهجه با مزه ای میگی که همه غش غش

میخندن و یه چیز عجیب که از بچه های خاله مینا یاد گرفتی اونم به تو چه!!!! میگی ا تو ته یعنی

به تو چه؟؟؟!!!!

من که در شگفتم اخه الان زود چند سیلابی ؟؟!! دختر گلم اخه چه خبره؟! یواش یواش...

اینم از کلمات قصار باران گلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماني
24 تیر 90 23:51
سلام ....
مامان سید ابوایفضل
26 تیر 90 3:10
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
مامان باران
26 تیر 90 13:13
عیدتون مبارک چون دختر منم همسن باران شماست درکت می کنم و می دونم چه ذوقی داره حرف زدن نینی هامون .
قله نشین
27 تیر 90 8:12
سلام دوست عزیز همسفر گرامی

ببین از جزء 16 تا 20 برای شماست (یعنی 16 و 17و 18و 19 و 20)


از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک فرصت دارین این 5 جز روبخونید

هر وقت جزئی رو تمام کردین بیان بهم خبر بدین

اگه متوجه نشدین بازم درخدمت هستم عسیسم